Suport a la ciutadania en la tramitació electrònica

Servei especial de suport a la ciutadania per a l’impuls de la tramitació electrònica, gratuït.

La situació de confinament parcial i la necessitat de mantenir les mesures de distància social i de reduir, en la mesura del possible, la mobilitat recomanen afavorir la realització de tràmits de forma telemàtica. La realització de tràmits de forma telemàtica amb l’administració però, exigeix de coneixements, sistemes d’autenticació i habilitats que molts ciutadans i ciutadanes no tenen assolits.

Amb aquest servei gratuït la Diputació de Barcelona dóna suport en aquesta relació telemàtica.


Podeu adreçar les vostres consultes a través de: https://bit.ly/suporttramits

Podeu  trucar al: 93.402.06.06 o enviar un correu electrònic a: tramits@diba.cat

Horari:  del 8 de juny al 17 de juliol de 9 a 18 h  i del 20 al 24 de juliol de 9 a 14 h 


Avantatges
•    Afavoreix la distància social i la reducció de la mobilitat.
•    Presta atenció personalitzada i especialitzada en relació a factures, notificacions, instàncies i sol·licituds electròniques.
•    Ofereix suport per sol·licitar electrònicament documents/tràmits municipals necessaris per a la gestió d’ajuts econòmics i socials.

Resol tot tipus de consultes  relacionades amb la tramitació electrònica de l’ajuntament: 
-    Presentació de sol·licituds.
-    Ús de sistemes d’identificació: alta de l’idCAT Mòbil, certificats digitals (alta de l’IDCAT, petició de certificats de representant de persona jurídica,...)
-    Creació i presentació de factures.
-    Accés a notificacions electròniques.
-    Verificació de documents.
-    Signatura electrònica de documents. 
 

 

 

 

Darrera actualització: 30.06.2020 | 12:53