Suport a la ciutadania en la tramitació electrònica
Servei especial de suport a la ciutadania per a l’impuls de la tramitació electrònica, gratuït.
La situació de confinament parcial i la necessitat de mantenir les mesures de distància social i de reduir, en la mesura del possible, la mobilitat recomanen afavorir la realització de tràmits de forma telemàtica. La realització de tràmits de forma telemàtica amb l’administració però, exigeix de coneixements, sistemes d’autenticació i habilitats que molts ciutadans i ciutadanes no tenen assolits.
Amb aquest servei gratuït la Diputació de Barcelona dóna suport en aquesta relació telemàtica.
Podeu adreçar les vostres consultes a través de: https://bit.ly/suporttramits
Podeu trucar al: 93.402.06.06 o enviar un correu electrònic a: tramits@diba.cat
Horari: del 8 de juny al 17 de juliol de 9 a 18 h i del 20 al 24 de juliol de 9 a 14 h
Avantatges
• Afavoreix la distància social i la reducció de la mobilitat.
• Presta atenció personalitzada i especialitzada en relació a factures, notificacions, instàncies i sol·licituds electròniques.
• Ofereix suport per sol·licitar electrònicament documents/tràmits municipals necessaris per a la gestió d’ajuts econòmics i socials.
Resol tot tipus de consultes relacionades amb la tramitació electrònica de l’ajuntament:
- Presentació de sol·licituds.
- Ús de sistemes d’identificació: alta de l’idCAT Mòbil, certificats digitals (alta de l’IDCAT, petició de certificats de representant de persona jurídica,...)
- Creació i presentació de factures.
- Accés a notificacions electròniques.
- Verificació de documents.
- Signatura electrònica de documents.
Documentació
pdf Com sol·licitar l'idCAT Mòbil3MB