Suport a la ciutadania en la tramitació electrònica

Servei especial de suport a la ciutadania per a l’impuls de la tramitació electrònica, gratuït.

La situació de confinament parcial i la necessitat de mantenir les mesures de distància social i de reduir, en la mesura del possible, la mobilitat recomanen afavorir la realització de tràmits de forma telemàtica. La realització de tràmits de forma telemàtica amb l’administració però, exigeix de coneixements, sistemes d’autenticació i habilitats que molts ciutadans i ciutadanes no tenen assolits.

Amb aquest servei gratuït la Diputació de Barcelona dóna suport en aquesta relació telemàtica.

  • Podeu adreçar les vostres consultes a través de: https://bit.ly/suporttramits
  • Podeu trucar al: 934 020 606 o enviar un correu electrònic a: tramits@diba.cat
  • Horari: del 8 de juny al 17 de juliol de 9 a 18 h i del 20 al 24 de juliol de 9 a 14 h

Avantatges

  • Afavoreix la distància social i la reducció de la mobilitat.
  • Presta atenció personalitzada i especialitzada en relació a factures, notificacions, instàncies i sol·licituds electròniques.
  • Ofereix suport per sol·licitar electrònicament documents/tràmits municipals necessaris per a la gestió d’ajuts econòmics i socials.

Resol tot tipus de consultes relacionades amb la tramitació electrònica de l’Ajuntament:

  • Presentació de sol·licituds.
  • Ús de sistemes d’identificació: alta de l’idCAT Mòbil, certificats digitals (alta de l’IDCAT, petició de certificats de representant de persona jurídica...)
  • Creació i presentació de factures.
  • Accés a notificacions electròniques.
  • Verificació de documents.
  • Signatura electrònica de documents.
Darrera actualització: 28.05.2021 | 09:07