Alta, baixa, modificació pòlissa-contracte subministrament aigua
Aquesta instància us permet presentar la sol·licitud d'alta, de baixa o de modificació de la pòlissa-contracte del subministrament d'aigua potable.
Quan es dóna resposta:
El perÃode mà xim és de tres mesos amb carà cter general.
Qui pot sol·licitar-ho:
Qualsevol persona
Cal aportar:
-
Documentació Obligatòria:
- Sol·licitud alta, baixa o modificació pòlissa-contracte subministrament aigua
-Dades d'identificació (DNI / NIF / NIE / CIF)
Documentació a aportar segons el cas:
- Certificat o justificant bancari de titularitat del compte (certificat, rebut domiciliat)
- Aportació lectura del comptador i data de lectura
- Contracte de lloguer.
- Escriptura de propietat i/o acceptació d’herència.
- TÃtol ambiental de l’activitat.
Canals de tramitació:
-
Presencial
Es pot tramitar personalment a les oficines municipals. Sols heu de descarregar i emplenar la sol·licitud i lliurar-la en el mateix moment. Si ho preferiu, teniu la possibilitat de descarregar-vos la sol·licitud o bé venir a buscar-la a les oficines i portar-la complimentada des de casa.
-
Telemà ticament
Cal que empleneu la sol·licitud. Necessiteu tenir certificat digital.
Tramitar ara