Alta, baixa, modificació pòlissa-contracte subministrament aigua

Aquesta instància us permet presentar la sol·licitud  d'alta, de baixa o de modificació de la pòlissa-contracte del subministrament d'aigua potable.

Quan es dóna resposta:

El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol persona

Cal aportar:

  • Documentació Obligatòria:

    - Sol·licitud alta, baixa o modificació pòlissa-contracte subministrament aigua
    -Dades d'identificació (DNI / NIF / NIE / CIF)

    Documentació a aportar segons el cas:
    - Certificat o justificant bancari de titularitat del compte (certificat, rebut domiciliat)
    - Aportació lectura del comptador i data de lectura
    - Contracte de lloguer.
    - Escriptura de propietat i/o acceptació d’herència.
    - Títol ambiental de l’activitat.

Canals de tramitació:

  • Presencial

    Es pot tramitar personalment a les oficines municipals. Sols heu de descarregar i emplenar la sol·licitud i lliurar-la en el mateix moment. Si ho preferiu, teniu la possibilitat de descarregar-vos la sol·licitud o bé venir a buscar-la a les oficines i portar-la complimentada des de casa.

Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC)

Carrer Alou,6 - 08589 Sant Agustí de Lluçanès
Telèfon: 938 527 001
Fax: 938 527 001
Adreça electrònica: st.agusti@diba.cat
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 28.06.2022 | 09:26